Grattis till vinnarna av 3 timmars ”prova på silversmide”!

2015-07-13 13.29.29just

De fem vinnarna, utan inbördes ordning, med fina motivationer om varför! Vi säger GRATTIS och Välkomna! Till er som inte vann, tack för engagemanget! Kanske ses vi ändå – ni är mycket välkomna till våra kurser i silversmide! Och vem vet – det kan bli fler tävlingstillfällen – följ oss gärna här på bloggen, på Facebook och Instagram!

Skaparglädjen skänker mig lycka och hjälper mig att hitta den goda balansen i vardagens bestyr. /Karin Jirsved

För att låta min kreativa sida få lite stimulans som kontrast till det dagliga jobbet!
 /Kerstin Trulsson

Det är ett vackert material som aldrig går ur tiden och färgen passar allt. /Heléne Sandberg

Tänk att vinna ”prova på” siversmide, oooh vad jag skulle bli glad då! /Ingrid Bengtsson

Att själv forma favoriten silver och sedan få bära mitt eget verk – en dröm! /Charlotte Wengblad